22 lutego 2023 13:18
Wielki Post to czas bardzo osobisty – czas oczekiwania, czas ukrycia, czas działania… Te 40 dni to także czas spotkania. Dlatego po raz kolejny zapraszamy Was do stołu… spotkania, karmienia się i dzielenia. Przy stole usiądzie Józef Broda z Tym, który jest ważny, nawet najważniejszy, który kocha miłością przez wielkie [...]
Poleć innym!
Czytaj dalej ›
2 marca 2020 12:12
Ruszają rekolekcje wielkopostne, czas wyjątkowego trwania z Jezusem. Ten czas to droga, którą przejdziemy z mężczyznami Starego Testamentu… czas modlitwy, czas pytań… prowadzących do Zmartwychwstania. Rekolekcje głoszą ks. Michał Olszewski SCJ i o. Michał Legan OSPPE. Na nowe odcinki zapraszamy w każdy poniedziałek i czwartek. Odcinek 1 – “Adam”
Poleć innym!
Czytaj dalej ›
16 marca 2016 12:13
W dzisiejszym odcinku o społecznym dowodzie słuszności. Czy większość ma rację? Czy podejście Jezusa do nas jest indywidualne? Zapraszamy Was na 5 odcinek Rekolekcji >>Czy Bóg potrzebuje marketingu?<<
Poleć innym!
Czytaj dalej ›
14 marca 2016 09:22
Przed nami IV odcinek Rekolekcji na 360 Sekund – Czy Bóg potrzebuje marketingu? Dziś opowiemy Wam m.in. o pozornej konsekwencji, o umiejętności odmawiania oraz źle rozumianej lojalności. Nie dawajcie się zwieść! Bądźcie konsekwentni jak Bóg w dobrym, bądźcie wierni w miłości.
Poleć innym!
Czytaj dalej ›
9 marca 2016 11:53
Czy wiecie, że Imieniem Boga miłosiernego jest konsekwencja? – mówi o tym ks. Janusz Burkat SCJ w III części naszych rekolekcji “360 Sekund >>Czy Bóg potrzebuje marketingu?<<”.
Poleć innym!
Czytaj dalej ›
7 marca 2016 13:08
Czy marketing, jakiemu jesteśmy poddawani, można zastosować wobec świata łaski Bożej? Czy szukając spotkania z Panem możemy zastosować te reguły? Czy to wystarczy? Jakie niebezpieczeństwa i zagrożenia niesie dla nas proste przystosowywanie tych zasad do świata życia wewnętrznego? Dziś druga część rekolekcji wielkopostnych, które prowadzimy wraz z portalem Profeto.pl.
Poleć innym!
Czytaj dalej ›
2 marca 2016 19:46
Coraz bardziej zaczynamy funkcjonować w myśl nowych sposobów wpływania na nasze decyzje. Wykorzystujemy do tego modele wpływu społecznego i techniki nowoczesnego marketingu. Powstaje pytanie, czy zasady takie jak: wdzięczność, konsekwencja, większość ma rację oraz reguły lubienia, autorytetu i niedostępności, dadzą się prosto przenieść na świat duchowy? Czy marketing, jakiemu jesteśmy [...]
Poleć innym!
Czytaj dalej ›