Kampania Fundacji Mamy i Taty w gronie wyróżnionych nagrodą topdads 2017!

4 października 2017 07:08Komentowanie nie jest możliweViews: 58

mamaitata

Allegro, Orange i Mercedes-Benz Polska – to trzy firmy, których kampanie reklamowe doceniono wyróżnieniami topdads 2017. Za promowanie pozytywnego wizerunku ojcostwa uhonorowano również Fundację Mamy i Taty. Wyróżnionych ogłoszono w piątek (29 września br.) podczas uroczystej Gali. Wydarzenie poprzedziło zaplanowane na kolejny dzień IX Międzynarodowe Forum Tato.Net.

Wyróżnienia topdads zostały przyznane przez Kapitułę Rady Programowej Tato.Net po raz pierwszy w historii. Jak tłumaczy Inicjatywa Tato.Net, głównym celem było docenienie kampanii reklamowych, które promują pozytywny wizerunek ojca. Zgodnie z przyjętymi założeniami, wyróżnione zostały kampanie budujące w przestrzeni publicznej pozytywny wizerunek ojca i prezentujące warte naśladowania wzorce postaw ojcowskich.

- Dawniej w reklamach ojciec był przedstawiany głównie w konwencji komediowej, ale od pewnego czasu widoczny jest nowy trend. Topdads to więc forma uhonorowania dla tych, którzy nie boją się pokazywać ojcostwa jako czegoś pozytywnego

– mówi współzałożyciel Fundacji Cyryla i Metodego oraz pomysłodawca Inicjatywy Tato.Net, dr Dariusz Cupiał.

Wyróżnienia topdads 2017

Wśród wyróżnionych znalazły się trzy firmy oraz jedna fundacja.

Allegro zostało docenione za dwie reklamy: „Czego szukasz na co dzień?” oraz „Czego szukasz od Święta?”. Wyróżnienie przyznano „za konsekwentne promowanie wartości relacji rodzinnych oraz za dostarczenie niezapomnianych wzruszeń i ojcowskiej inspiracji”.

W przypadku Fundacji Mamy i Taty wyróżnienie dotyczy kampanii społecznej „Fajnie Być Tatą”. Kapituła uhonorowała w ten sposób „rzetelność w przygotowaniu i pomysłowość w kreacji kampanii”.

Wśród wyróżnionych znalazło się też Orange – za reklamę „Orange Love”. W uzasadnieniu wskazano na „promowanie wizerunku ojca – jako pierwszego trenera i kibica, inspiratora i wiernego fana na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”.

Wyróżnienie topdads 2017 otrzymała również firma Mercedes-Benz Polska, która przeprowadziła kampanię „#4FATHERS”. Doceniono „dowartościowanie ojcostwa w kompleksowej kampanii poprzez ukazanie go jako największej z przygód w życiu mężczyzny”.

W trakcie piątkowej – poprowadzonej przez Przemysława Babiarza – Gali wręczono również wyróżnienia MAX. Są one przyznawane za wspieranie ojcostwa oraz pomaganie w odkrywaniu go przez innych. W tym roku statuetki, które nawiązują do św. Maksymiliana Kolbego, otrzymali Marek Kamiński, dr Krzysztof Liszcz, Jerzy Dmowski oraz Stowarzyszenie STERNIK.

Zorganizowana w Hotelu Arche Folwark w podwarszawskiej miejscowości Łochów Gala poprzedziła IX Międzynarodowe Forum Tato.Net, które zaplanowano na 30 września 2017 r. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Wolność & Dyscyplina”. Forum zostało objęte honorowym patronatem przez prezydenta Andrzeja Dudę.

Więcej informacji nt. wyróżnień topdads i IX Międzynarodowego Forum Tato.Net:

http://Tato.Net/

„Czego szukasz na co dzień?” – Allegro (wideo):

„Fajnie być tatą!” – Fundacja Mamy i Taty (wideo):

„Orange Love” – Orange (wideo):

„Stwór – #4FATHERS” – Mercedes-Benz Polska (wideo):

Źródło:

https://lifestyle.newseria.pl/komunikaty_pr/dziecko/ojcowskie-reklamy-,b1612236089

Poleć innym!

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

Dyskusja

Tagi:
Email
Print
WP Socializer Aakash Web